כמה חשוב אתר תדמית למגש הנירוסטה
בעידן האינטרנט אתר תדמית הוא למעשה כרטיס הביקור של בעלי העסקים מול הלקוחות.
מדי יום מבלים אלפי אנשים מול המחשב בגלישה באינטרנט, לדוגמא אנשים המבקשים לקבל שירותים בתחום הנירוסטה יחפשו את ספקי שירות הנירוסטה המובילים, בעלי עסקים שזיהו את הפוטנציאל הטמון ברשת האינטרנט מיצבו את עצמם בדף תוצאות החיפוש הראשון ולמעשה כל לקוח המעוניין לקבל מידע על מיכלי נירוסטה קרוב לוודאי שיבקר באתר שלהם.
לגולש הממוצע לוקח כחמש שניות להחליט האם האתר שאליו הגיע עונה על צרכיו ולכן הוא ימשיך לעיין בו או שאינו עונה על צרכי ואז לצאת ולהמשיך לאתר הבא, בנקודה זו איכותו של האתר היא קריטית, גולש שהגיע לאתר בוחן אותו לפי מספר קריטריונים:
מידע מעודכן – האם המידע המופיע באתר הוא נכון ועדכני, גולש שהגיע לאתר שבו מופיעות כתבות ועדכונים הנושאים תאריך ישן בשנתיים ככל הנראה לא ימשיך לסקור את האתר, על בעלי האתרים להזין מידע עדכני.
ממשק ידידותי – האתר חייב להיות נוח וידידותי, גולש שאינו יכול להתמצא בקלות באתר וכל חיפוש אחר מידע אורך שעות שוב לא יעיין באתר ויעזוב אותו לאחר מספר שניות.
טכנולוגיה – אתרי האינטרנט מתפתחים מדי יום ומציעים לגולשים חווית גלישה ייחודית, סרטים ומוזיקה המשולבים לצד סרטוני פלאש וכפתורי FACEBOOK ו – TWITTER הם רק חלק מהחידושים בתחום, אתר תדמית חייב להיות עשוי ברמה גבוהה, רמה המעידה על רמתו של בית העסק.
כתיבת תגובה